Her kan du finne et utvalg av spørsmålene vårt kundesenter mottar flest av. Skulle du ikke få svar på det du lurer på er du velkommen til å kontakte oss på mail eller telefon.
Spørsmål og svar
Ha gode rutiner for regelmessig vedlikehold, gjerne ukentlig og månedlig.
Herunder kontroll av temperaturer, sørge for riktig vareplassering, rengjøre og sjekke tette avløp og støvsuge kondensatorer for støv.
Ved feil på disken som skyldes feil eller manglende vedlikehold utgår ofte garantien fra leverandørene.
Vårt kundesenter bistår våre kunder med enkle tekniske spørsmål både på softismaskiner og kjøle- og fryseutstyret vi er kjent med. Vi har også kjøleteknisk support av våre dyktige serviceteknikere som bistår kundene ved behov.
Vårt fokusområde er Plug-in-utstyr, og kan påta oss noe montasje. Vi ønsker å være så behjelpelige som mulig for våre kunder, og har derfor godt samarbeid med flere servicepartnere som kan tilby dette.
Kontakt oss på tlf 21 05 06 30, så hjelper vi deg å komme i kontakt med din lokale avdeling.
Nei, vi er et heleid datterselskap av Diplom-is og en del av TINE SA-konsernet.
Men vi samarbeider med Plug-in Norge på garantireparasjoner, service og vedlikehold i hele Norge.
Nei, vi er ikke leverandør av kjøleutstyr.
Vi kan reparere, vedlikeholde og utføre service på deres Plug-in kjøle- og fryseutstyr. Vi kan også lagre og transportere utstyr for våre kunder.
Kontakt oss på post@plug-in-service.no, husk alltid å oppgi fakturanummer henvendelsen gjelder